Refakatçi Politikamız

1- Hekiminiz tarafından, hastanızın sağlığı için refakatçi uygulaması yasaklanmışsa, lütfen buna uymaya özen gösteriniz. Ziyaret saatlerimiz 07:00-22:00 arasındadır.

2- Hastalarımızın sağlığı için tek refakatçi kabul edilmektedir.

3- Ateş, burun akıntısı, öksürük, ishal, kusma ve enfeksiyöz dermatiti olan kişiler refakatçi olarak kabul edilmemektedir.

4- Hasta bakım malzemelerine temas etmeyiniz.

5- Refakatiniz sürecinde sırasında hasta ve çalışan mahremiyetine özen gösteriniz.

6- Hastalarımızın yanında (kendisine zararı olabileceği için) duygusal durumunuzu yansıtacak ağlama, bağırma gibi davranışlarda bulunmamaya dikkat ediniz.

7- Hastalarımızın sağlığını korumak için lütfen dışarıdan yiyecek-içecek getirmeyiniz ve kabul etmeyiniz.

8- Çiçekler enfeksiyon taşıma riskleri nedeniyle hasta odalarına kabul edilmemektedir. Hasta adına gelen çiçekler taburcu olurken, önceden teslim edilmiş çiçek kartı ile kendisine teslim edilecektir.

9- Tıbbi ekipman bulunan alanlarda lütfen cep telefonu kullanmayınız.

10- Yüksek sesle konuşmayınız.

11- Kurumumuza evcil hayvanlar kabul edilmemektedir, lütfen getirmeyiniz.

12- Kurumumuzda, belirlenmiş alanlar dışında sigara içilmesi kesinlikle yasaktır.

13- Özellikli hasta olması durumunda, refakatçi uygulaması hekimin onayına uygun yürütülür.

14- Kimler refakatçi olmamalı!
18 yaş altı çocuklar,
Ateş, öksürük, aksırık ve balgam çıkarma gibi şikayeti olanlar ve bilinen bir aktif bir enfeksiyon hastalığı olanlar

15- Hastanın sağlığı ile ilgili kime veya kimlere bilgi verilir;

Hasta erişkin ve şuuru açık ise;

Kendisine veya önerdiği birinci derece yakınına bilgi verilir

Hasta çocuk ise;
Ebeveynine bilgi verilir.

Üçüncü şahıslara hasta ile ilgili bilgi verilmez.